Blogger Layouts

Monday, November 22, 2010

16 March 2010

Hari ini merupakan hari jadi aku yang ke23thn...aku sungguh happy dan bahagia sebab hari ni la first time aku sambut birthday..kawan kelas aku buat kad ucapan serta dengan tanda tangan dan berikan pada aku siap liminit lagi....aku sungguh terharu dengan mereka..masa majlis makan malam kelas..mereka buat surprise untuk aku dan suhud sebab kami beza satu hari je lahir.habis aku dan suhud kena SURPRISE oleh kawan2 kelas..tepung,air kotor dan kek...sampai baju jadi keras spt tepung..hahah...masa kul 12 mlm first time ada org call aku selama 30minit untuk wish birthday..bestnya..hahah...siapa dia..biarlah rahsia..hahha..TQ siti raudah kerana buat kan kad ucapan dan kawan2 lain yang mengambik kesempatan mengenakan aku..haha...kawan2 kelas terbaik la...=)

2 comments:

  1. wah terharunya jadi ko expert..its will be ur seronot time rite..=)

    ReplyDelete
  2. yes..memang aku terharu dapat kawan macam kawan kelas B tu...muka mereka pun macam x bersalah je lepas kenakan aku..haha..

    ReplyDelete