Blogger Layouts

Wednesday, November 17, 2010

UiTM Shah Alam, Selangor

Alhamdulillah aku dapat sambung ijazah pada 1.7.2009 di UiTM Shah Alam kos Ukur Bahan...seramai 230 orang kawan2 aku dari perak dan sarawak dapat sambung...jadi sewaktu di sini kami dah kenal masing2..jadi takde la malu2 sbb semua dah kenal..hihi...aku dapat masuk kelas B...dalam kelas ni aku sekali lain kena lantik sbg classrep walaupun aku reject...tapi atas sebab semua sokong aku..aku jadi classrep dgn seikhlas hati aku...walaupun ada yang megata aku...hahah...alhamdulillah skrg dah tggl satu semester je lagi untuk aku menggenggam segulung ijazah...insyaAllah bulan 5 tahun2011 aku dan kawan2 akan lulus...doakan kami semua..di sini aku semakin rapat dgn kawan2 diploma dulu dan aku semakin kenal ramai kawan diploma dgn lebih rapat dan mesra..hihii...aku happy ada kawan2 yang sekepala dgn aku dan macam2..hihihi...Izam,Ag, Naeh,Fikrie,Din,Fathill,Raudah,Bibi.yana,ika,huda,ika,dayah,alin,yati dan kawan2 kelas B(maaf xdapat nak tulis semua nama sebab ramai sgt 30org) dan ramai lagi..mereka semua happening...aku harap hubungan kami semua akan kekal selama2nya walaupun dah habis stdy nanti....hihi..semoga kita dapat genggam segulung ijazah tahun depan...amin... =)

No comments:

Post a Comment