Blogger Layouts

Wednesday, November 17, 2010

Keluarga Tercinta dan Tersayang...

Salam...Alhamdulillah dapat juga aku buat blog...ni pun nasib baik tengah cuti..hihhi...Cerita pertama ni mesti la cerita tentang family aku kan kerana family aku la orang yang betul2 aku sayang sejak aku lahir dan sampai akhir hayat aku..Family aku semua sekali ada 8orang termasuk seorang kak ipar..Adik beradik aku semua lelaki..
Mak dan abah aku seorang pesara guru....Mak dan abah aku ni sentiasa utamakan pendidikan untuk anak2 dia dan seorang yang penyayang...Mak dan Abah aku juga pandai masak dan rajin..hihihi...setiap kali kami adik beradik ada mak dan abh mesti masak tomyam dan rendang ayam..sebbab tu masakan yang kami sangat suka sejak kecik lagi..hihihii...alhamdulillah..mak dan abah aku berjaya mendidik kami berlima menjadi seorang yang berguna..dapat pendidikan yang tinggi...supaya masa depan kami terjamin.. =)
cerita tentang abg2 dan adik aku pulak..abg pertama aku Zul Ikhlas..dia sekarang bekerja sebagai guru di SMK pangkor..dia sudah berkawin dan mempunyai seorang anak berusia 4tahun...baik kerana suka belanja kami makan..hahah...isteri dia juga seorang guru di ayer tawar...abg kedua aku Zul Hakim seorang guru juga di MRSM Lenggong...dia pun sanagt baik..selalu belanja aku dan adik aku tengok wayang dan shopping baju..hihi...maklum la dah kerja dan masih single..hahah...kl dia dah kawin tak dapat la pow dia lagi..abg ketiga aku Zul Afham..skrg masih belajar lagi di UPM belajar kos ijazah kejuruteraan awam...tggl satu smster je lagi nak habis...seorang yang aktif dalam sukan bola sepak..hihi..yang keempat ialah aku...skrg belajar di uitm shah alam..kos ijazah ukur bahan...tggal 1 semester je untuk dapat ijazah....aku suka main games dan aktifjuga main bola dgn kawan2 sekolah sms cuti di umah..last sekali adik aku Zul Zarif..skrg belajar di UTP kos ijazah elektrik dan elektronik...smester akhir...bakal tamat akhir tahun ni...suka  baca komik...sekian sahaj tentang family aku...lain kali aku cerita lagi tentang family aku...sekian...thanks keran membaca.. =)

2 comments:

  1. hehe nice family...nk nyampok taye..pe tajuk lagu kt blog xpert ni??? sdap lak

    ReplyDelete
  2. hai..TQ...tu penyanyi dia Adira@Fazlenda..haha..tajuk lagu dia Ilusi...

    ReplyDelete