Blogger Layouts

Wednesday, November 17, 2010

Kem Rakan Muda

First time aku pergi Kem Rakan Muda di Akademik Belia Negara di Tronoh, Perak pada bulan 12 tahun 2008.. aku pergi dgn fitri dan azza..aku duk sana selama 3 hari 2 malam..best juga pergi sana dapat pengalaman dan kawan2 baru dari seluruh daerah manjung...banyak aktiviti yang dijalankan masa kem tersebut seperti berkawad,jogging,buat persembahan,senam arobik dan denda bangun lambat..hahha...aku,fit,azza dan ada seorang mamat duk satu bilik..aku ingat lagi kami berempat tdak bangun satu pagi tu dan disebabkan kami tidak turun padang semua pelajar kena denda dan marah oleh warden kem tersebut..dan sewaktu perjumpaan untuk acara penutupan program warden tersebut perli kami berempat dan kami hanya gelak je dan semua orang tumpu pada kami..sewaktu ceramah pun semua tumpu pada kami sebab kami main game bingo dalam ceramah tersebut..maklum la bosan dengar ceramah tentang keselamatan..hahha...di sana kami berempat kenal girl dari pangkor iaitu Nor Hammira dan elisa..mereka memnag sporting..alhamdulillah sampai hari ni kami masih contact mereka...hihii..harap akan kekal contact 4ever..tu je la cerita tentang kem... =)

No comments:

Post a Comment