Blogger Layouts

Wednesday, November 17, 2010

UiTM Seri Iskandar,Perak

aku melanjutkan pelajaran aku diploma ukur bahan (QS) di UiTM seri iskandar pada bulan 12 tahun 2005...aku rasa sungguh happy dan x caye y aku dapat juga masuk Universiti...alhamdulillah...aku duk kat sini selama 3tahun setengah sebab aku kena extend 1 semester sbb aku banyak main..hihih..maklum la semester satu masuk tak tahu apa2 tentang construction jadii kena la extend..hihih...di sini aku dapat kawan2 dari seluruh malaysia..mereka sungguh baik..sentiasa memberi aku nasihat dan tunjuk ajar apa  benda y aku x faham..lecture pun semua baik2...di sini aku kena jadi ketua kelas atau class rep selama 3semester...part3,4 dan 6..part5 tak kerana aku g praktikal kat Anjung Emas Sdn Bhd ipoh selama 6 bulan..kat sini aku jumpa pelbagai karenah kawan2...jadi nak sebut nama kawan semua xleh la...sbb rami sgt hapir 300org semua nya ..sebab semua part aku dan part junior aku..aku kenal...aku kat sini ada nama panggilan baru iaitu EXPERT sebab nama aku Mahir..jadi sebab tu smeua kawan kos aku mereka kenal aku..haha...aku rasa happy sgt dgn mereka...sama part aku Azizul,Yualif,Haidi,Afro,Neesa,rai,kawan2 kelas A walaupun satu semester je dgn mereka..mereka sggh baik dgn aku sapai skrg...hihi...kawan junior aku lak masa diploma ialah Hairulezam,ALizaini,manjung,izzul,din,fathil,bob,fikri,ag,naeh,ika,raudah,semua kelas A dan lain2...hihi..mereka memang best...sentiasa tolong aku sewaktu aku jadi classrep...hihi....sekarang kami semua berjaya sambung stdy peringkat ijazah bersama...thanks u all... =)

No comments:

Post a Comment