Blogger Layouts

Wednesday, November 17, 2010

SMK Ambrose, Ayer Tawar,Perak

Pada tahun 2003 aku form 4..aku telah pindah sekolah dari Methodist ke Ambrose..aku tukar sekolah sebab anak duk dekat dengan rumah supaya dapat jimat duit tambang bus sekolah..alasan yang bagus..hihii..Aku belajar di sekolah ni selama 2tahun setengah iaitu form 4,form5 dan lower 6(form6) selama 6bulan je..aku seronok di skeolah ni...aku dapat kawan2 yang baik spt aku masa di Methodist..aku masa form 4 n 5 ni aku ambik kelas Akaun...kerana aku memang suka kira2...dapat kelas tersebut aku jadi ketua kelas selama dua tahun..hihi...di ambrose semua guru kenal aku kerana abah aku menjadi guru di sini..jadi apa yang aku buat mesti mereka akan bgtau abah aku..jadi xleh la aku nakal2..haha...kawan2 aku di ambrose Latip,erwin,azmi,mira, wani,ana,eikin,ikin,malik,abu,salbiah,mulidah,fadli,gokilavani,kuven,giri dan ramai lagi...nak tulis semua nanti panjang lak post ni..hihi..mereka semua baik dan happening...aku seronok ada kawan mcm mereka semua...harap kta dapat buat reunion nanti..leh chating lama2..hihihi....hope kita semua jadi orang yang berjaya masa depan nanti.. =)

No comments:

Post a Comment