Blogger Layouts

Wednesday, November 17, 2010

SK Methodist dan SMK Methodist Ayer Tawar, Perak

Aku belajar dekat Methodist selama 10 tahun...1tahun tadika,6tahun sekolah rendah dan 3tahun sekolah menengah...aku dapat ramai kawan yang best2...sekepala dgn aku dan baik2...hihihi...kawan baik aku Fitri,Zarul,Mior,Piravind,Sinu,Loi Heng chang,Lim lim zhou,Jenan,Hazirah,Munirah,Surianti,Shahnaz,Amirul, Hamdan Isa,Hamdan Hamidon dan ramai lagi...kami selalu main sama2 masa sekolah setiap kat rehat dan skrg kami mebawa hala tuju masing2 untuk masa depan masing2..tapi kami semua masin contact satu sama lain dan akan berjumpa stp kali kami semua cuti...Alhamdulillah semua skrg dah berjaya dan mempuyai pendidikan yang tggi...nanti kita lepak2 lagi kalau cuti..hahaha... =)

1 comment:

  1. selamat pagi kepada semua bekas guru guru dan guru guru yang baru juga. saya ada lah bekas pelajar sk methodist english school[M E S]. saya masuk darjah satu 1972 sehingga 1982. Guru besar saya ialah MR Lim Ka Chok dan Guru Besar sekolah menengah ialah MR Gong Diong Lee.Guru darjah saya mr TANG, MISS LAM, MISS TOR MISS WONG MR SHARUL MR ROSLAN dan banyak lagi nama dah lupa. kawan sedarjah saya mr vijayan ramesh puspanathan thirunyanam vivekanada arasu murugan subramaniam sugumaran santhi sanbakarmalar kalaichelvi sarkuna dass sarkuna devi dan banayak lagi.Disini saya ingin dapatkan kawan kawan yang sedarjah dengan saya supaya dapat hubungi saya. Sri Ramulu 0123408339.

    ReplyDelete