Blogger Layouts

Monday, January 31, 2011

Tahun 2011

Salam..Tahun ni merupakan tahun terakhir aku menjadi seorang pelajar di UiTM selepas 5 tahun belajar di UiTM...aku berharap aku dan kawan2 aku dapat habiskan degree pada bulan 5 tahun ni..Amin...5bulan ni la masa untuk aku perlu menghabiskan masa bersama kawan2 dan mempelajari apa itu QS...Semester ini juga la aku dan kawan2 mempunyai tugasan berat sebelum menjadi seorang mahasiswa/siswi UiTM yang ada segulung ijazah kerana kami kena buat Thesis, Applied Studies, Assignment Economic, Assignment Construction Technology dan Assignment Professional Practice..kami berdoa supaya Allah SWT memudahkan dan membuka hati kami untuk menyiapkan tugasan2 berat ni pada masa yang ditetapkan supaya dapat keputusan yang cemerlang masa result keluar nanti..apa lagi erk...nanti2 la post lagi blog..haha..layan..

No comments:

Post a Comment