Blogger Layouts

Tuesday, February 15, 2011

Assignment, Dissertation dan Applied Studies

Hai..bertemu kembali di Blog Mahir pada hari ni kerana aku memang takde kuliah setiap hari rabu...hahaha...kesian kawan2 aku kena pergi kuliah hari ni...study rajin2...kali ni aku nak menceritakan tentang assignment, dissertation dan applied studies aku sepanjang 2bulan semester ni..
Alhamdulillah bersyukur pada Allah SWT kerana dengan limpah kurniaNya, aku dan ahli kumpulan aku berjaya menyiapkan assignment Ekonomi dan Construction Technology..Terima kasih aku ucapkan kepada ahli kumpulan aku Aszuraizi, Raudah, Naiff dan Hairulezam kerana banyak menolong aku dalam menyiapkan tugasan bersama walaupun aku selalu main2 dan gurau2 masa buat kerja..haha...aku dah submit kat bilik lecture pagi tadi..hihi..lepas ni tak perlu fokus assignment sudah...yes...
Dissertation merupakan tugasan yang paling mencabar semester ni...Alhamdulillah aku berjaya mendapatkan segala data analysis yang diperlukan untuk mencapai objektif dissertation aku..tinggal 3minggu sahaja untuk aku menyiapkan dissertation aku..(pening...ada lagi 2 chapter setengah lum siap...)...harap2 minggu ini dapat siapkan chapter 4 kerana Mama(Pm Hasmawati) sudah mula telefon tanyakan chapter 4(data analysis) aku..haha...nasib baik dapat mama yang penyayang ni..selalu tanyakan anak2 dia..sayang mama..hihii.. =)
Applied studies,,.banyak juga kerja nak kena buat ni..maklum la sudah dilantik jadi ketua ni..banyak tanggungjawab..haha...70% tugasan untuk TASK 1 sudah siap...tinggal 30% je lagi...harap2 dapat siapkan sebelum hari isnin ni keran hari isnin ni kena submit...kalau tak jatuh reputasi aku sebagai ketua..haha...kawan2 kumpulan..jom kita buat bagi siap dan bagi gempak sikit dengangroup2 lain tu..hahaha...
Itu sahaja cerita aku untuk kali ni...jumpa lagi sebulan akan datang kot..tapi sebelum tu aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada kawan2 kerana mengajar aku untuk mengemaskini dan menampal apa2 yang kosong dalam blog aku..terutama kepada Azila, Atika, Alin, Afiza(Jah), Adawiyah(RAR) dan izam...TQ so much..jasa mu akan terkenang dalam blog ni..tapi pelik kenapa semua mula huruf A je ni..haha...tata...assalamualaikum...peace..smile.. =p

6 comments:

  1. sgt poyo ayat ko...ko giler kuasa kan..sebb tu ko kena jadi ketua..hahahaha..

    ReplyDelete
  2. weii...mcm mana aku nak tau ko dah balas..hahahah..foning aku

    ReplyDelete
  3. kena la check Blog aku setiap masa..hahah...aku pun pening blog ni...aku main ikan je masuk blog ni..hahha..

    ReplyDelete
  4. hahha..ketua utk applied study.. ;)
    expert mmg.selalu perasan

    ReplyDelete
  5. haha..oo..kau banyak main kan Iqin...aku potong gaji kau..asyik gosip nak kawin je masa jumpa applied..apa daa...

    ReplyDelete